EGY HAJLÉKTALAN ÉS EGY MIGRÁNS A LÉPCSŐHÁZBAN? | Story Time #3

22:14


Sziasztok! Hát most tényleg nagyon rég volt Story Time és bejegyzés is. Jól olvastátok a címet, ugyanis ebben a panellakásban minden megtörténik. Ebben a bejegyzésben panel sztorikat hoztam nagy részben, de lesznek kivételek is. Kezdjük is el!
Szerintem kezdem a panel sztorikkal. Nem tudom, hogy aki panelba lakik náluk, hogy működik az ablakok kinyitása a lépcsőházban, de ez nálunk háború. Van egy szomszédunk, aki télen-nyáron kinyitja az ablakokat. Mi pedig folyton becsukjuk. Ők állandóan kinyitják. Mi becsukjuk, és így tovább. A legdurvább az, hogy még le is szólnak minket, amikor becsukjuk őket. Há' bzmeg csak nekik lehet kinyitni meg becsukni? Csak nekik lehet joguk hozzá?

Másik kedvenc történetem, amikor kibéreltünk egy pincét vagy tároló helyiséget nem tudom ki minek hívja. Egyébként még mindig béreljük, és hát apum felújította, ami annyit takar lefestette a falat, lecementezte a padlót, kicserélte a lámpát, és a többi. És az ablak nyitogató szomszédunk állandóan benézet apumhoz, hogy mit csinál és ő meg "Csak legyen levegő." Aha, persze. Véletlen sem azért jött, mert egy kíváncsi nyugdíjas. 

Na most felmerült bennetek az a kérdés, hogy hogy került hozzánk egy migráns és egy hajléktalan. Mindjárt választ adok.
Ez, olyan 2 éve történt. A migráns fogalmam sincs, hogy jutott be, de egyik szomszédunk, akivel jobba vagyunk mesélte, hogy aznap ment el az anyósa, és azt hitte ő kopog be, mert lehet itt hagyott valamit. Kinyitja az ajtót, és egy sötét bőrű férfi áll ott. Gyorsan vissza csukta az ajtót, majd hívta a rendőrséget. Még egy pár napig a lakótelepünkön volt, aztán elment.

A hajléktalanos sztori talán 4 hónapja történt. Az ablak kinyitást mindig elfelejti a szomszédunk vissza csukni, és a földszinti ablak nyitva maradt, és a hajléktalan a kis botjával a felső ablakot kinyitotta, majd bemászott és a harmadik emeleten elaludt. Reggel az ablak nyitogató szomszédunk vitte volna le a kutyát sétáltatni, és látta a hajléktalan embert. Azt nem tudom, hogyan zavarták ki az embert, de ez egy lecke volt számára, hogy be kell csukni az ablakokat.

Na hát még két sztorit szeretnék elmesélni. Az egyik, amikor pékségbe mentem, és egy idős nénike bementem előttem, és rám akarja csukni az ajtót én meg befelé tolom ő meg be akarja csukni. Játszottunk így egy darabig aztán végül hagytam, hogy rám csukja. Én nem nem tudom, hogy nem érezte, hogy valaki be akar jönni?

A másik egy buszos történet, mert az első story timeom óta rakok a végére egy buszos storyt. Hallottam, hogy egy srác meg egy csaj beszélgettek... *gondolkodik mi legyen a neve* legyen Dárió. Szóval éppen Dárióról beszéltek, és a srác mondta a csajnak, hogy:
- Hallottad, hogy a Dáriónak van barátnője?
- Hagyjál a Dárióval.
Utána olyasmi is volt, hogy Dárió kirabolta a barátnőjét meg ilyenek aztán mesélőnk elmondta a lánynak, hogy látta az Alleeba, hogy takarítóként dolgozik, de legalább van munkája.

Ennyi lettem volna mára. Legközelebb egy TAG-gel jövők, amire Brukú Szürke hívott ki, és majd azután jön a Marvel vs. DC hasonlóságok. Tudom, hogy Pride Month van arra is akartam készülni, de nem jutott eszembe semmi, bár, amikor másodjára nyitottam meg a blogot, akkor egy LMBT-s bejegyzéssel kezdtem. Legközelebb találkozunk. Sziasztok!




You Might Also Like

0 megjegyzés