BUSZOS TÖRTÉNETEIM | Story Time #1

17:13


Sziasztok! Rég volt bejegyzés, de most itt van egy Story Time, amibe a buszos történeteimet mesélem el. Jó olvasást!

 Ez a sztori lehet már egy éves, de mentem iskolába és hallom, hogy egy nő idegbetegen telefonál miközben száll fel a buszra. Így volt a beszélgetés: - Mond meg a Józsinak, hogy zárja magára az ajtót, mert oda megyek és elvágom a kutyájának a torkát! Tudja jól, hogy nagyon szerettem a macskáimat és ebbe az évbe már a negyedik macskámat földelik alá , és ráadásul a Sanyika is pont terhes volt! Meg várom még megtaláljátok a hibát. Nem volt cigány politikailag megnevezve roma a nő, de azért nem a buszon kellet volna ezt megbeszélnie.

 A második történet, két barátnő beszélgetett a buszon szintén suliba mentem, és hallom, hogy az egyik lány meséli, hogy egy másik barátnőjük miatt összeveszett a barátjával, és meglátja a csajt a megállóba, és így hirtelen bemutat neki. Ő meg vissza mutat, de nem is szált fel a buszra inkább megvárta a következőt. Lányok, miért veszünk össze egy pasi miatt?

 Ismét egy barátnős sztori. Három barátnő ült hátul a buszon tudjátok az ilyen három ülés egymás mellet. Az egyik lány kérdezte a másiktól És mi van a barátoddal? Ő meg az a kínos fej Szakítottam vele. Másik két barátnő reakciója Mivaaan? Ez valamiért vicces volt nekem.

 Ez nem rég történt. Anyummal lementünk Gyálra a nagyszüleimhez busszal, és hazafelé kb. a harmadik megállónál felszállt egy idős bácsi. Elő veszi az okos telefonját és elkezd egy idétlen játékkal játszani, amit az egész busz hall. Egész úton a zenéjén röhögtem a végállomásig, mert a bácsika is ott szált le, de egy idő után már idegesítő volt. Miért nem némítja le a telefonját nyilvános helyen?

 Térjünk vissza egy újabb barátnős sztorira. Két barcinő ül a buszon, és hát egy barátnőjükről beszélnek. És itt most álneveket fogok használni. Így ment a beszélgetés: - Dávidékkal mentem haza, és az Anna nem ült le a segge miatt. És a Dávid mondta neki üljön le, de az Anna mondta nem. Utána Dávid elkezdi szólok anyádnak, hogy füvezel. Másnap a Dávid apja jön, hogy Anna náluk hagyta még a gyűrűjét. Aztán Dávid beszélni akart Anna anyjával, mert elakart mondani mindent. Az anyja, úgy beszólt a gyereknek, hogy nem tudod mit szólni. Dávid mondta, hogy az Anna rakott fel egy képet instastoryba, ahol bugyiba volt, de azt a részét levágta. Az anyja ennyit válaszolt, hogy engem nem érdekel milyen képet rak fel, de erről meg van a véleményem. És itt már leszálltam a buszról.

Ennyi lett volna, ha nektek is van vicces sztoritok azt várom itt lent. Találkozunk legközelebb remélem, sziasztok! U.i.: Valószínűleg nem lesz megint sokáig bejegyzés, mert gólyatáborba leszek.



You Might Also Like

0 megjegyzés