2 évesek lettünk | Writer Tag

18:22


Sziasztok! Tudom egy hónapja nem volt bejegyzés és terveztem is, de a fanvideók vágása jobban vonzót meg a történet írás. No offense. Találtam egy Writer Taget, amit gondoltam lefordítok meg válaszolok rá meg ilyenek, de van egy szomorú hírem. Ez volt az utolsó bejegyzésem. *hatás szünet* Ezen a blogon, ugyanis, majd valamikor nyitni fogok a Geek Worldnek egy testvérblogot, amin írással kapcsolatos dolgok lesznek és novellák, szóval itt a GW-n már nem fogtok, ilyen bejegyzéssel találkozni. Egyébként, úgy volt ma nyitom meg, de elcsúsztam az első bejegyzéssel, szóval nyugi. Kordába tartom az ügyeket. Kezdjük is el a kérdéseket!

1. Milyen típusú írást csinálsz?

Ennek most utána néztem, akitől a kérdéseket lefordítottam. Szóval, jelenleg most itt egy Geek, Személyes blogot vezetek és áprilisban fogom publikálni az interneten egyik történetemet. Meg, majd lesz valamikor egy írásos blogom.

2. Milyen műfajokat és/vagy témákat írsz?

A legjobban fantasyket szeretek, ami középkor időben játszódik csak még mindig nem sikerült egy ilyet össze hoznom. Aztán most egy horrort és egy szuperhős sztorit írok. Meg elkezdtem most egy kicsit a western felé hajolni, csak nem tudok azzal is foglalkozni, miközben két nagy történetet írok és itt a GW.

3. Mióta írsz?

Olyan 2014 óta írók, szóval őskövület vagyok.

4. Publikáltál már (könyvkiadónál/újságnál/magazinnál)?

Nem, de tervbe van, de az is még nagyon messze van.

5. Mi volt az első történet, amit valaha írtál?

Egy gimis lány naplója, így kemény 11-12 évesen, de nagyon szégyen volt az gyerekek.

6. Miért írsz?

Vannak adott jelenetek, ami a saját életemből vannak csak egy kicsit átvariálva és ez jól esik ki írni belőlem. Bár, a volt chrusomat még mindig nem sikerült kiírnom magamból, de dolgozom rajta.

7. Hogyan szakítasz időt az írásra?

Sehogy, amikor kedvem meg ihlet van akkor írok.

8. Mikor és hol vannak a legjobb idők az íráshoz?

Iskolába, lefekvés előtt, este, esik az eső.

9. Kedvenc étel/ital írás közben?

Én csak vizet iszok, enni nem szoktam.

10. Írási lejátszási listád?

Ez a történettől függ. Hát a horrorhoz most bevált a Far Cry 5 soundtrackje, Black Light Smoke zenéi. A szuperhősöshöz meg változó van mikor fantasy, ami a múltba játszódik és van a jelen, amihez inkább régi zenék, mint Boney M.

11. Mit gondolnak a családod/barátaid/szeretteid az írásodról?

Igazából egy barátnőm van, aki a mai napig támogat engem, szóval innen is csókollak. 

12. Az írás melyik részeit élvezed a legtöbbet?

A nyugis, romantikus, vicces (amin sokszor nem nevetek, de mások igen lol) részek.

13. Az írás melyik részei jelentenek kihívást?

A halál, főleg, amikor egyik kedvencemet kell, aki a szívemhez áll, de egyszerűen tudod, hogy meg kell ölnöd. A lelki traumás és a szakítós részek.

14. Mivel írsz és min?

Két kéz, egy Word dokumentum és egy billentyűzet.

15. Hogyan lehet leküzdeni az író válságot?

Életembe nem hallottam még erről és a google sem segített.

16. Hogyan motiválod magad, hogy írj?

Sehogy, mikor kedvem és ihlet van akkor írok. Szokott néha olyan lenni, hogy egy sorozatot nézzek és, így egy kicsit motivációt ad, de amúgy nem nagyon.

17. Szerzők, akik íróként inspirálnak?

Nincsenek.

18. Könyvek, amelyek íróként inspirálnak?

Nincs.

19. A legjobb tanács, amit íróként szereztél?

Soha ne az olvasók kedvéért írj, hanem a magadért írj.

20. Célok írása ebben az évben?

Nem tűztem ki.

Na, Karamelláim! Köszönöm ezt a fantasztikus 2 évet. Voltak bejegyzések amik kiemelkedtek és voltak amik nem. Köszönöm, hogy még január végén elértük a 10 000 megtekintést! Ennél a bejegyzésnél láttam meg először, hogy "Úristen, mindjárt 10 000 megtekintés.", de aztán év elején jött össze ez is. Köszönöm, hogy elolvastad! Puszi, sziasztok!
kérdések forrása:

You Might Also Like

0 megjegyzés