2017 KEDVENC DC/MARVEL FILMJEIM SORRENDBEN

13:23


Sziasztok! Utólag is boldog karácsonyt! Remélem sokat ettetek, főleg a nagyinál. Nem volt ötletem, hogy milyen legyen a decemberi fejléc, úgyhogy most januárig Igazság Ligás lesz. Nem azért januárba megpróbálok valamit összehozni. November így is kettő volt a Thor premiere meg a Liga premierjére. De kezdjük is el! Welcum to the fullkicsekk.

6. A galaxis őrzői vol. 2

Az első rész sokkal jobb volt ennél. Nem lett volna rossz film, ha nem lett volna sok erőltettet poén. Majdnem elaludtam... bár az a Vip mozi miatt volt szerintem, és van videojáték is már, amit a Telltale csinál, amire már 2 éve vártam, hogy mit terveznek a Marvelel, mert akkoriban még nagy Marvel rajongó voltam, egyenlőre az se nyűgözőt még le. Visszatérve a filmre. Inkább volt komédia, mint sci-fi/fantasy, szóval igen a sok erőltetett poén miatt nem tetszett annyira a film. 

5. Thor: Ragnarök

Sok gondolkodás után, úgy döntöttem, hogy az utolsó előtti helyre rakom a Thor új részét. Kérlek ne utáljatok meg ezért. Igazából nem is láttam az első-két részét *horkantás* (Mindjárt jönnek olyan kommentek "Te nevezed magadat geeknek!" "Ezt a blogot hívod Geek Worldnek!") Nem azt mondom nagyon rossz. Tetszett, jó volt, a stáblistás jelenet is jó volt, de valahogy, úgy érzem ennek a filmnek ezen a helyen kell lennie. Az ötödiken. A filmről még annyit, hogy jók voltak a poénok. Igazából, még a stáblistás jelenet miatt raktam az ötödik helyre. Rájöttem a Galaxis őrzői rosszabb volt. Egyébként tudtátok, hogy Sif szerepelt volna benne csak a színésznő nem ért rá.

4. Az Igazság Ligája

A Liga is a két stáblistás jelenet miatt húzta fel magát ide. Joss Whedon egy nagyon rossz munkát végzet egy csomó jó jelenetet kivágott. Az Iris Westeseket nem bánom, de állítólag nem is lett volna rossz megjelenése. Supenak lett volna Darkseidról látomása is. Beismerem tényleg nem volt semmit mondó története, olyan volt, mintha odahányták volna. Remélem jobb filmek lesznek, majd a DCEU-ba, de tök mindegy, mert az emberek mindig találni fognak benne hibákat. Plusz még örültem, hogy Flash képregényhű (Később lesz, majd bejegyzés az Ezra és Grantes Flashről)

3. Pókember: Hazatérés

Top 3-ban itt van Pókember filmje. Sok ember csodálkozott, hogy Póki miért ilyen fiatal, meg miért ilyen meg olyan. Gyerekek nem mondok új dolgot, de képregények! Nekem is ezt mondták, én meg ok. (Sajnos nem találtam most magyarázatot😞) Mivel a Marvel visszavette a Sonytól a Pókember jogokat, így ő is hazatért, mint most az X-Men és a Fantasztikus Négyes. Teljes a Marvel család ez olyan megható. Megint másról pofázok, a film lenyűgöző volt, Póki a Marvel ékköve legalább is Kevin Feige ezt mondta. Vasember itt nem csak vendégszereplő volt, olyan volt, mintha ő is egy főszereplő lenne. Ez volt csak a bajom vele. Megint lefogtok most szidni. Ez volt az első Pókember film amit láttam. (Janett.exe is stopped)

2. Wonder Woman

Wonder Woman az Amerika Kapitány koppintása sokak szerint. Diana az első világháborúban harcol, miközben a képregényekben a másodikba csak megváltoztatták, hogy ne tűnjön Amcsi Kapcsi kopinak. Plusz Diana a britekkel harcol, Steve meg az amerikaiakkal. A két Steve miatt így is koppintásnak tűnik, és a repülő cuccos miatt. Míg Diana történetét elmondták egy filmbe, addig Amcsi Kapcsinak három kellet. Tudjátok, milyen feminista vagyok, vagyis most már igen. Képregényi szempontból, meg film szempontból is egy nagyon jó film lett, amit egy nő rendezett. És az érzéseimet is megfogta.

1. Logan - Farkas

Szerintem már nem volt nektek kérdéses, hogy mi a top 1-es film. Az egész sztori az Old man Logan mintájára van csinálva, ami egy másik idővonalon játszódik, de ezt majd egy kicsit később fejtem ki egy bejegyzésben. Hugh Jackman utoljára volt itt Rozsomák, és a színész elmondta, hogy kár nem lehet együtt majd a Bosszúállókkal, de mást szívesen látna majd. A film nagyon érzelmes volt főleg a vége felé. Volt egy kis apa-lánya kapcsolat, ha lehet így mondani. Aki játszott a The Last Of Usal, ő tudja, hogy ott is, hasonló kapcsolat van Joel és Ellie között, mint Logan és Laura között. Az autós jelenet volt benne, ami hasonló volt, mint a filmben, aztán a Stranger Things második évadában volt. 

Fullkicsekkoltam a filmeket. Köszönöm, hogy végig olvastad. Van már fb oldala is a blognak itt megnézheted, de jobb oldalt is kint van. És még októberben készítettek velem egy interjút, amit itt nézhetek meg. 






You Might Also Like

0 megjegyzés