ÚJ BLOG | A GW kistestvére

14:05


*gondolkodik, hogy mit írjon, hogy Victoria Winters biztos belé kössön és megtalálja.* Szép jó napokat kívánok! Én, Janett vagyok, aki lassan két hónapja eltűnt. Elég sok okból eltűntem, de már párszor elmondtam csak most bővült a sulival, mert tudni illik nem vagyok éltanuló. Március 16.-án elbúcsúztam Józsitól az előző gépemtől, és nagy nehezen összeraktuk az új gépemet, Cliffet, aki egy bszó gép. Itt vagyok most az életembe itt tartók, de jöttek egyéb más problémák is, de azt majd story time-ba elmesélem, ha eljuttok oda. Mielőtt elkezdem ecsetelni az új blogot elszeretném mondani, majd, ha lemennek az ünnepek talán, de nem biztos befejezem a geek bejegyzést és publikálom. Na, de kezdjük is el!
Archív dokumentum:
"...de van egy szomorú hírem. Ez volt az utolsó bejegyzésem. *hatás szünet* Ezen a blogon, ugyanis, majd valamikor nyitni fogok a Geek Worldnek egy testvérblogot, amin írással kapcsolatos dolgok lesznek és novellák, szóval itt a GW-n már nem fogtok, ilyen bejegyzéssel találkozni."
Jézusom, most látom, hogy azt írtam ez lesz az utolsó bejegyzésem, de nem, mert itt vagyok az a lényeg. Na, de miért is Handmade Heaven? Nyilván, nem azért, mert szeretem Marinát (na jó részben azért lett ez a neve), mert meginspirált az új dala, ami magyarul Kézzel készített mennyország. Szeretlek magyar nyelv! Gondolkodtam új designt csinálok, név változtatás, de eh. Nem. Az új blog másik oka, hogy nem éreztem a történeteimet, azaz a novellákat ide. Habár egyet írtam csak ide, na mindegy. A személyes dolgok, mint a Story Time itt marad, de a történeteim, írással kapcsolatos dolgok, promptok ott lesznek a HH-n. Itt megtaláljátok a blogomat és az első novellát, ami a novelláskötetem első része. Na, puszi nektek. Kellemes szünetet és Húsvéti ünnepet! Sziasztok!

You Might Also Like

0 megjegyzés