2018 KEDVENC DC/MARVEL FILMJEIM SORRENDBEN

15:45


Sziasztok! Ismét eltelt egy év. Igen, eltűntem meg ilyenek és a Titans évadzáróját még mindig nem láttam, szóval annak az értékelése jövőre várható. Egy király történetével kezdődött és egy király történetével végződött ez az év. Szóval, welcome to the full kicsek. Szerintem nem lesz nehéz kitalálni mi volt a top 1 lol.
6. Fekete Párduc

Egy nehéz döntés után a Fekete Párduc a hatodik helyre tettem, mert igazából ez a film csak arra kellet, hogy tud mi az a Wakanda és ki az a Fekete Párduc valójában, hogy aztán megsirasd a VH alatt. Volt mondanivalója, jó volt Killmongernek is a háttértörténet, mást nem  nagyon tudok kiemelni. 

5. Venom

Ötödik helyen a Venom, ami egy pozitív csalódás volt számomra, mert kivágtak 40 perc fekete humort és gyilkolászást. Nem tudom, hogy tud-e valaki valamit arról jön-e a felnőtt változata vagy ez is reménytelen, mint a Zack Snyder Igazság Ligája. Be volt mutatva egy pár szimbiota, amit Pókember 3-ba csak Venomot, aki először Peter Parkert szállja meg, majd miután Peter megszabadult tőle megszállja Eddie Brockot, akikben az a közös, hogy mindketten utálják Pókembert. Itt a filmbe, azért egy picit más volt. Legalább kaptunk egy Vérontó cameot a stáblistás jelenetben, ami szintén családbarát lesz. Fuck yeah! 

4. Deadpool 2

Negyedik helyen Gyedpol, (így mondta Kolosszus, nem?) aki a film elején kikészül, amiért Logan meghalt a Loganbe. Josh Brolin lett a második színész (lásd Chris Evanst Fáklya és Amcsi Kapcsi), aki egyszerre két Marvel karaktert alakított. Voltak benne DC poénok, meg X-men is. Jó, be kell vallanom ezt a filmet nem sikerült moziba látnom, ami egy cél volt ebbe az évbe. Lesd meg ezt. A stáblistás jelenet meg megérte, és más filmes utalások is voltak benne.

3. Aquaman

Harmadik helyen Aquaman. Erről megpróbálok nem spoilerezni, mert egy kicsit még friss. James Wan ezt a filmet, olyan képregényhűre csinálta, hogy sírtam a gyönyörben, de komolyan elhullajtottam egy pár könnycseppet. A víz alatti részek valami csodálatosak voltak, a stáblistás jelent meg szerintem nem volt annyira jó. Volt egy srác, aki bekiabálta "Kezdődik!" és valaki odaszólt "Köszi, tudjuk.". A film végén is ezt csinálta, hogy "Vége!".

2. A Hangya és a Darázs

Jó, ezt azért volt muszáj második helyre tennem, mert tényleg a Tél Katonája óta nem volt, ilyen jó folytatás a Marvelnél. Lényegében láthattuk, mit csináltak Scotték a VH alatt és utána, ami stáblistás jelenetben volt. Gyerekek, olyan hisztit lecsaptam a stáblistás alatt, mert szinte a fél terem üres volt. Volt egy baráti társaság és a srác mondja: "Ő [barátnője] még nem látta Végtelen háborút, úgy, hogy nem érti, de majd bepótoljuk." Tehát jó dolog volt ezt a VH után tenni.

1. Bosszúállók: Végtelen Háború

Szerintem mindenkinek ez lett a top1, amire az egész világ várt, és folytatására, már csak a fél világ vár. Jó, tudom elsütötték már előttem. Most közlöm, ha nem láttad az egész Marvel franchiset nem fogsz belőle semmit érteni. Mondjuk szerencsés voltam, mert pont azok részek voltak, így utalásba, amit már láttam. A film elején már bőgtem, a Wakandai csatáról ki kellett mennem a mosdóba, mert a 4DX moziba nem tudod visszatartani, mert ráz téged a szék, hogy tényleg kimenj pisilni, de várnod kell hogy ne mozogjon a szék, hogy fel tudj állni és kimenni, aztán a film végén már hangosan sírtam. A stáblistás jelenetnél meg káromkodtam. Jó lenne a DC-től egy Darkseid War-t látni majd, ami, ugyan, így fog majd ütni.  

Köszönöm, hogy végig olvastad! Idén már biztos nem lesz új bejegyzés. Boldog új évet kívánok, ésszel igyatok majd! Sziasztok!

You Might Also Like

0 megjegyzés