AZ ÚJ TRÓNOK HARCA ÉS SEG(G)-EL | Krypton első benyomás

22:53


Sziasztok! Hú, de rég volt bejegyzés, így áprilisra sikerült. Gratulálok magamnak! Ja várjunk márciusban tettem ki. Mint láthatjátok megnéztem a Krypton sorozat első és a második részét (tudom azóta kijött a harmadik is), és nem vagyok nagy Superman rajongó, de ez valami elképesztő. És miért az új Trónok harca? Kezdjük is el!
Valamikor olvastam egy cikket, hogy a Krypton az új Trónok harca. Én meg: "Miiii??? Kihagyta volna a figyelmem? Mivaan?" És elolvastam, és nagyon igaz ez mind a Krypton sorozatra. Elemezzük is ki szokásosan szempontok szerint.

Seg az új Havas Jon

Kezdjük a főszereplővel Seg-Ellel, aki Supermannek a nagyapja. Seg ugyanúgy egy nagy házból származik, mint Jon. El-ház, Stark-ház... ők is egyszer egy nagy ház volt. Aki látta az első részt tudja, hogy az El-ház elveszíti a rangját, amikor is valakit kivégzésre ítélnek. Nem spoilerzek ki volt az, de nem hangzik ismerősen? A Starkok és az Elek is nagyon erősek, mint a ház egyetlen fia Seg átveszi Havas Jon személyiségét. Erősen hűséges, alázatos, és társai nagy tiszteletben tartják őt. Seg kétszer jobban dolgozik, mint más Kryptoni csak, mint Jon mielőtt Észak királya lett. Igaz Kem nem nagyon hasonlít Samre, de mindketten segítenek a főhősünknek. 

Krypton nagy házai

Krypton még nagy házakra is szét van osztva, csak úgy, mint a Trónok harcában. Ezek a nagy házak pedig: El, Zod, Vex, és Em. Az El-ház, olyan, mint a Stark család. A Vex-ház, olyan, mint a Lannister család. Különösen Nyssa-Vex nagyon is hasonlít Cersei Lannisterre. A Zod-ház és az Em-ház a Makulátlanokra hasonlítanak, de ha a családi hagyatékot nézzük, akkor a Baratheonokra és a Martellokra hasonlítanak. Ezek a házak nagyon hasonlítanak a Trónok harca családjaihoz, mivel minden háznak van egy szimbóluma, egy uralkodó/vezető és egy hely a társadalomban.

Észak-Írországban forgatták

Amellett, hogy hasonló elképzeléseket osztanak meg a kamera előtt, a Krypton és a Trónok harca szintén hasonlít a kamera mögött. Mindkettő sorozatot Belfastban forgatták. Ez már megmagyarázza miért érezzük egy kicsit Trónok harcásnak, de egy másik bolygón van és nem Westerosba. A legénység, a statiszták, még a főszereplők is úgy érzik magukat, mint a Trónok harcában, és ez valószínűleg azért is, mert némelyikük dolgozott az HBO-val. Van is egy színész, aki mindkettőben szerepelt. Ian McElhinney, aki Barristan Selmyt játszotta öt évadon keresztül a Trónok harcában. Barristan a Király Testőrség tagja volt és Aerys Targaryent, Robert Baratheont, Joffrey Baratheont, és Daenerys Targaryent szolgálta szolgálata alatt. A Kryptonba pedig Seg nagyapját játssza Val-Elt. (kép fent)

Rövid véleményem a sorozatról

Megpróbálom elkerülni a spoilereket. Szerintem az egyik legjobb DC sorozat, amit eddig felhoztak. Tudom ott az Arrowverse, de azok már nem is annyira képregényhűek. Most mondjátok meg, hogy a Kryptonos Brainiac nem jobb, mint a Supergirlös. A karakterek és tök szépen fel vannak építve a háttértörténetkel, és személyiségekkel. A zene és a látvány világ is elképesztő. Van benne szerelmi szál (ami nem baj, de nem szeretem, ha csak az van a főpontba), drámai jelenetek, és mindig valakinek meg kell halnia csak, úgy mint a Trónok harcában. Persze ott van Seg-El is, akinek nincs is segge. Tudom rossz poén volt, de el akartam sütni. Ha esetleg hiányzik nektek a Trónok harca és szeretitek a DC-t, akkor nézzetek bele, ha még nem tettétek volna. 

Köszönöm, hogy végig olvastad. Én Janett voltam remélem hamarabb találkozunk! Sziasztok!

Így még a végére megváltoztattam a designt. Volt régebben két szavazás egy szavazat érkezett (yee) szóval marad, így a blog nem lesz szétválasztva, és a nézettségek alapján mini-rövid bejegyzések sem lesznek már. És köszönöm a 6000 megtekintést!
(Végre van ilyen cuccomxd)


forrás: http://fandom.wikia.com/articles/krypton-new-game-of-thrones




You Might Also Like

0 megjegyzés